my angel

She got wings ,she got a halo. She is my angel, shse will always be my angel.
 
Tårana faller.
Varje gång jag ser en bild eller tänker tillbaka på minnerna med finaste Bubblan. Allt hon gjorde för mig. Allt hon lärde mig och all kärlek hon gav mig.
Jag kommer fortfarande ihåg våran sista dag. Hur glad hon var när hon sprang till stallet med mig hängande i grimskaftet. Hon var så glad men viste inte om vad som väntade dagen effter.
Jag kan inte förstå att jag fick äran att äga henne. Min egna Bubble Pop.
Jag önskar jag kunde spola tillbaka tiden. Uppskatta varje sekund jag fick med henne.
Jag vill ändra så mycket...men det är försent.
Hon led och jag vet att vi gjorde det bästa för henne.
Hon står säkert och äter gräs i himmlen nu och njuter av allt.
 
Jag önskar jag fick träffa henne en gång till. Krama henne,pussa henne och bevisa hur mycket jag älskade min lilla ponny.
Då nu Föralltid vi!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0