Dyrt

Det finns 2 affärer här i västervik som säljer häst orylar den ena är biltema vilket jag inte är jätte intresserad av och den andra är en affärer som säljer både häst saker och leksaker.

Vi åkte till alt 2 idag.

Mamma har sagt att det är jätte dyrt där och visst jag komemr ihåg att det var dyrt men kommer inte ihåg så mycket av affären. Iaf var vi där och det var sjukt dyrt.när en "vanlig" hovkrats kostar kostar 10 kr och dem kostade 30 kr i den affären ...då är det dyrt.

Fanns väll inte mycket som faktiskt var så snyggt.

Så nej vi köpte inget.

Annars har jag inte gjort särskilt mycket.

Mindre än en vecka kvar. Mindre än 1 vecka tills jag får se min älskade ponny bus.

Saknar honom något enormt,saknar känslan av att krama honom, känslan när han lägger mulen på min axel, mage eller kind och känslan av att vara i stallet.

Jag ni kanske förstår hur mycket jag saknar Blackis! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0