Dagens ridpass!

Finns blandade åsikter och dagens ridpass.
Fick rida till hagen och när jag kom skrittade jag fram lite. Efter bara några minuter började han bråka. Han ville tillbaka till sin vanliga hage och sin Queeni.
Så han skulle vända och tillslut började han små stegra. Dock bara små stegringar ,tror inte han vet att han fakstikt kan stegra högt?. Tog ett hoppspö (som jag endas höll mot bogen) med den och höga smackningar förstod han att han inte skulle vinna och efter det gick han helt underbart. Supper duktig var han i både trav och galopp. Super nöjd över han.
Travade mest på en volt och bytte varv ofta.
 
Efter tvättade jag av honom med en svas. Det gillade han inte med med en morott i munnen stod han still! ;)
Han blev jätte fin har nog aldrig sett han så ren. Men vad tror ni inte han gör när han kom ut i hagen? Jo han RULLADE sig. Där försvann hans vita fält -.-
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0