Bilder

Här är lite bilder från västerviks nationella tävlingar.
Har massa kort som kommer komma i olika omgångar.
Snacka om att man vart avis när man stod och tittade på. Av så många anledningar. Nästan alla var helt grymma,grymma hästar och lyxig utrustning.Jag har aldrig haft det. Jag har vart bra. Lilla flickan med den galna shettisen som näst intill bott i stallet sen hon föddes. Thats me!
Ridit på en liten shettis med spatt, fått egna ponnysar som fått avlivas osv. Jag har aldrig haft chansen att komma upp i klasserna. Jag har ridit med utrustning som följt med hästar vi köpt och schabrak min mamma haft på sina hästar. Jag har fått köpa mycket av min utrustning själv. I min värld har aldrig märkes utrustning funnits.
Men här hade alla något sorts märke, dyra stövlar, dyra hjälmar,schabrak,stigbyglar och ..ja allt.
Några hade lastbilar med utfällningsbara boendedelar i. Många i de stora klasserna har pengar. De kan få dyra ponnysar, och dyr utrustning (absolut inte alla för jag vet att många i de klasserna har kämpat med sina hästar för att nå de klasserna). Antar att jag få vara en av de få med icke märkes utrustning på nationella tävlingar. Trust me jag och Blackis monstret ska dit! :)
 
Matilda S......höök (vet inte riktigt vad hon heter men har för mig att det var något med höök? kanske har helt fel? haha om hon nu ens heter Matida?hm)
)
Hon vann dessutom sin klass! :)
Sista bilderna är på Nellie Berntsson. Tog många bilder på henne såg jag nu ..haha...
Hennes ponny var sjukt sööt.
 
 
Bilderna är ganske inte jätte bra. Mitt objectiv är väldigt dåligt.
Mer bilder kommer imorgon. Har någgra/någon fail bild på båda de här ryttarna som kommer någon av de närmsta dagarna! :)(är du med på bilderna får du gärna ta dem så länge du INTE tar bort mitt namn och min bloggadress)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0