snyft.....

längtat sjukt mycket efter hoppträningen idag oc så ställs den in:(
E-l( hopptränaren) var sjuk tror jag :(
dumt att ingen annan kunde ha den. Fast samtidigt är e-l bästa hopptränaren
Iställetred jag lite dressyr med Blackis.Gick jätte bra faktiskt.
Även om han var väldigt pigg så gick han väldigt mycket på bettet och det var kul.


Roliga saker i dag :
Matilda ska KANSKE hyra en häst
matilda:den står i malmö och det är ju långt dit
jag:vadå då jag köpte blackis i skåne!

Hahah viste inte att malmö låg i skåne ;O
Trodde det låg typ mer mot stockholm.

(hemma)
Tog på mig ett par stumpor och ska ta dem över byxorna.Fixar ena strumpan och sen börjar jag leta efter mina byxor och den andra strumpan.Kollade lite överallt som under täcket och golvet tills jag inser att jag redan har det på mig!
Så smart



Fett kallt ju.
Sitter under täcket och där tänker jag sitta hela kvällen!


Kommentarer
Postat av: Emma

Har gjort ett inlägg med mina mål/drömmar inför framtiden med fina bilder & rubriker.

Nu vill jag höra din åsikt och vad du har för drömmar eller mål inför din framtid!

Något speciellt jobb, en resa eller något helt annat?

Skriv din åsikt och se vad andra drömmer om (:

2012-01-30 @ 20:06:46
URL: http://emmaskytte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0