seg.se

Hellu!
Seg på att blogga jag vet.

Gårdagens ridpass: Gick med han några varv på banan och sen travade lite. Gjorde inte så mycket eftersom att det var halt på ridbanan.Dumma snööö försvinn-.- red lite volter och bytte varv ofta för att få han lite lösare i formen och sidorna. Han gick jätte fint och faktiskt ganska avslappat. Längtar tills vi kommit igång på riktigt och kan tävla. Får se om jag kan vara med i nybro 3/3 på lc:1 hoppas iaf:)

Imon får mamma longera han eftersomatt jag är på us möte och konfa hela dagen.
På måndag hoppträning och tisdag dressyr träning!:)

Blackis i sitt nya vinter täcke 150 gram. Sjukt fint faktiskt:)

idag har jag vart i aboda klint och åkt skidor. Åkte det brantaste och det ska jag aldrig göra om. Fick inte stop på skidorna så efter några meters försök att stanna släppte jag allt och åkte rakt ner för stupet. Snacka om att jag fick fart. Sen skulle jag efter halva backen försöka ploga och minska farten(man tar spetsen på skidorna mot varandra och särar på benen typ) Men i farten jag fick gled jag nästan ner i spagat och kom inte upp så i halva backen åkte jag i spagat hehe lyckat.
Annars har jag kollat på melodifestivalen typ. Ulrik Munther var ju lätt bäst! <33

Nu ska jag sova typ!
Såe god natt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0