Sämst...

Har haft en sämst dag. Vaknade med huvudvärk för att sedan ha näs blod...för attsedan komma på att jag sovit förlänge så jag typ inte hann äta. Blev att slänga i  sig några mackor.
Skolan har vart seg. Tisdagarana är alltid segast. Dem tar typ aldrig slut känns det som ?;O
Efter var det konfa.
Vi gjorde någon läskig sak med förbundna ögon. Typ gick ner i källaren och så kom vi till olika rum. I rummen så pratade ledarna och gjorde som teater. Så skulle man äta ett kex och dricka(jesus sista måltids sak tro jag?) Fast man fattade inte vad man skulle göra och så såg man inte var det var. Sen fick vi en planka i nacken som man gick med(skulle vara ett kors) Läskigt läskigt .
Sen skulle vi typ vila å jag bah ...är vi döda nu..... ,trodde vi skulle föreställa det men det avr vi tydligen inte :)
Sen har jag kollat på vampire diaries och gjort lite läxa. Har typ fett mke nu. Fysik prov, hk prov, och ett jätte stort matte prov. Dock är det ett tag till alla proven men sen har vi läxor utöver det och jag vill få bra på proven ...
Sen är det om prov i tyskan på torsdag(hela klassen skulle typ göra det?;O )
Aja nu ska jag kolla på big brother och lite vampire diaries.
Sen ska jag sooova
haj då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0