”Om du ska leva tills du är 100 år, hoppas jag att jag lever i 100 år minus 1 dag, så jag aldrig behöver leva utan dig.”

Heeej skola i dag och ja allt var lekande lätt.
Seriöst har kommit på att jag är smart. Denna veckan har jag typ kommit ihåg allt vad som sagt på lektionerna.Haade vi haft prov på det vi skrev i biologin igår hade jag nog kunnat på ett d utan att öva iaf!
 kan man bli smartare för att man dricker vatten?

Efter skolan städade jag lite faktiskt!
Sen åkte jag till stallet och skulle rida men det var så kallt så mamma tog bara och longerade Blackis och han var helt galen.
Jätte pigg och galopperade som en dåre.

Btw han har fått ett nytt vinter täcke också.
Elr nytt och nytt.
Köpte det av ngr kompisar men det är knappt användt. jätte fint är det iaf.

Nu ikväll har jag  bara ätit och tittat på halv 8 hos mig, sveriges värsta bilförare och bigest loser sverige.

Nu blire snart att sova
Shaooo
fuck this shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0