mej vill ha...


Jaggggg vill ha!!!!!                              Soft'up stigbyglar
900:- ngn som bjuder?                          1949:-
                  
Världens snyggaste hjälm enligt mig iaf! ;D                      De niro boot .Dör varje gång jag ser dem! :O
749:-                                                                                5379 :-
                         
Advence tretorn vill ha de svarta,mörkblå och röda!
Typ dregglat (stavning?) efter dem i flera år nu ;P
2999:-

Skulle ärligt talat ta tusen år att rada upp alla kläder och stall utrustning jag vill ha.
Älskar lite kaxiga kläder. Även om jag inte själv direkt har det.
Hittar aöldrig någt som är lagom och inte dyrt -.-
Hatar pengar. Någon som vill gee mig?`
Om ni inte vill ge mig det bara så där kan ni ju köpa det på bilderna iaf?:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0