Lite segt...

Synd om min lilla polle i dag.
Mamma longerade han och självklart lyckas han trilla så ena stunden galopperade och travade han glatt och andra stunden låg han på marken.
Hände dock inget så han tog sig snabbt upp på fötter. Men det vart ltie läskigt.
Han blev jätte rädd och kröp intill mamma och stod där ett tag.
Men han haltade inget och hade inte ont. Tur att underlaget var så pass mjuk.
Red barbacka på han i dag. Ska göra det oftare mke roligare jue!
Sist jag red barbacka trillade jag av och slog i mitt knä. Inte särskilt lyckat direkt -.-
Men nu gick det galant.

Annars har jag itne gjort särskilt mycket i dag.Vaknade typ jätte sent så har inte hunnit göra så värst mke!
Imon blir  det att plugga sen måste jag städa.
Ska även fixa min gamla kavaj,stigläder och några träns som jag inte ska ha mer.
Så de närmsta dagarna kommer jag vara fullbokad med städning -.-

sOvA nU iAlLaFalL
gOdNaTt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0