kontoret...

Sitter å kollar på kontor nu. Fast det värkar inte vara så roligt :(
Vet ni?(varning för mke text)
När jag vaknade i dag på morgonen hörde jag plast skrapas mot varandra. Kollade runt i rummet men kunde inte se något. När jag tittade upp såg jag mina rosor(torkade rosor som jag fick i 6:an) Dem hänger på ganinstången. Dem rörde på sig snurrade jätte mycket. Förstod inte hur men tänkte att det var kanske vind från när jag rörde mig så låg helt stilla men dem snurrade fortfarande. Ställde mig upp vid dörren helt stilla men de snurrade ändå. Tog fram mobilen och skulle filma men då stannade dem nästan.
Sen snurrade dem hela morgonen typ.
Nu är dem helt tillbuktade i plasten som är runt dem.
Ja läskigt sjukt lläskigt. Dem ska bort ikväll f'n heller att jag ska ha kvar dem ....
Någon som vart med om liknande?

Vart på us möte idag kul kul. Sen har jag även vart på konfa i furuby. Skulle läsa en bön för hela kyrkan jäte nervös först men det var faktiskt kul!:D

Imon blire hanaslöv med skolan och på kvällen hoppträning! :)

Shaooo yaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0