kärleken är världens första atombomb. Kärleken är ....ett mirakel.......

Haha jaaaag dör. Sjukt att han gick vidare med den låten lixom?
Men jag älskar den hahaaaaaaaaaa

Han skulle ju vidare?Typ dör för hans underbara röst(a)
Något possitivt med att han åkte ut är iaf att man får lyssna på hans låt med en gång! :D

Skrev igår tror jag att jag hade så mke att göra. Kan då medela att jag inte gjort något av det.
Min dag har bara försvunnit. Har haft kul men har ingen anning om vad jag gjort för att dagen ska ha gått så här snabbt?
Cyklade på tränings cyklen i dag i 30 min.*stolt* Inte alls jobbigt. Imon?ska jag försöka ha ett högre tempo när jag cyklar iaf.
Ska bli värsta biffen typ. Ska se om vi kan köpa sånna där arm saker som man lyfter(a)
Sen ska jag träna magen så jag får värsta magrutorna.

Annars har jag vart i stallet. Gick knappt rida. Var mega halt vart man än gick ,men jag är nöjd över blackis ändå. Red i ett mega sakta etmpo jag inte ens viste att han kunde gå i. Eller trava i. Han var jätte fin och koncentrerad. Släppte näst intill tyglarna och ja han ställde sig själv i hörnen och krökte så fint på nacken.
Konstig ponny jag har?

Sen har jag läst och kollat på tv.
Imon ska jag å hampus till våran farmor. Hon ska vara själv hos sig och ville att vi skulle komma snälla barn barn hon har(a)

Oj va mycket text ;O
Ska gå nu seee ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0