it's a mystery.......

Dör just nu med dead by april låten från melo.... Seriöst dem måste ärligt talat vinna!

Orkade inte blogga igår somnade vid 9 typ så hann inte.

Hoppningen gick galant!



Detta är typ så hindrena stod.Banan börjar där vid läktaren där det röda sträcket är.
Sen gjorde vi andra banan och massa sånt.
Jätte kul var det faktiskt och det gick helt galant.Blacis skötte sig utmärkt och stannade inte en ända gång dock rev vi någon gång men det var till stordel mitt fel för att vi inte kom i rätt fart.Han ville bara galoppera på hindrena men fick bara trava och då vågade jag inte öka hans fart för mycket i traven.Men aja!

Super stolt över min lilla bus ponny.


Denna dagen får ni veta mer om sen när jag kommer hem från konfan i kväll!:)
Ska på ngt föräldra möte där vi ska prata om polen resan vi ska på i april?tror jag vet inte men k bry!


Byee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0