ingen bloggning ....

Har inte hunnit blogga alls idag. Vart på kalas och vart i stallet och lite allt möjligt.
Kokte ägg för första gången i mitt liv typ om någon vill veta?
Dock blev dem inte så bra.Antar att jag får öva lite till :)))

Klockan är typ 2 snart men har verkligen ingen lust att sova. Inte i går heller typ.
Natten igår spenderades då med att studera mina runda kinder ;O
Idag fick det bli med gladiatorena på tv istället...

Seriöst jag hatar/älskar denna bilden;D Kolla mitt öga och mina kinder ;O Ögat gör att jag får madrömmar....... ;|


Hm ni kanske undrar vf jag aldrig lägger upp riktiga bilder på mig? Bilder jag laddar upp är alltid på hästen ryggen,elr ja färgade bilder som dem  över. Anledningen är att jag är såå himla ful och ännu fulare på kort.
Och ja jaghar dåligt självförtonde av mig utsende (men bara när det handlar om kort annars bryr jag mig inte)
Skummt va?
Nu ska jag försöka sova in my mysiga säng :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0