if there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart, i'll stay there forever.

Shiiiet va kallt det är!
Slutade skolan tidigt i dag.Fett skönt.
Bara slappade och lyssnade på musik när jag kom hem och lite senare åkte jag till stallet för att rida Blackis.
Red dock aldrig.Blackis var helt hyper och var rädd för att.Skulle leda in han i stallet då blev han rädd för en hing i gången sen fick jag inte stop på han då stälde jag han mot (den stängda) dörren.
När jag skulle vända han så jag kunde sätta fast han puttade han in mig i hans box där skottkäran stod i öppningen han sprang in i boxen och fastnade i den och slet med sig den genom boxen tills han lossnade.Han hade typ damp sjukt läskigt.
När han var på sånt humör så skippade vi att rida han istället longerade mamma honom.

sen har jag kollat på top modell stör mig på allas överidna egon och självförtroende.

Pappa har nyss kommit hem(han har vart i frankrike).
Kul kul.
snart blir det att äta och sen lite fredags mys med att städa mitt rum -.-

See ya bitches!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0