hoppträningen

Hej hej är världens tröttaste nu så filmerna kommer i mon.

Hoppträningen iaf. Gjorde samma övning som förra veckan. Vart inte direkt kul i dag. Blackis var sjukt pigg och stark fick knappt stopp på han. Det var inte så att han sprang okontrollerat utan han sprang snällt och lugnt även då kunde jag inte få stop. Han var duktig i början. Lite flängig i början bara kom inte rakt på hindrena och massa sånt.
Sen skulle vi också hoppa de vita räcket(stavning?) gick jätte bra förra veckan ,han brydde sig inte alls men i dag skulle han INTE hoppa de. Fick damp och kastade sig iväg så jag tappade balansen och han blev ärdd för mig -.- trillade inte av iaf. Han stannde på det hindret 2 gånger. Han stannar aldrig på hinder så vet inet vad som for i han.
Saken är den att han inte känns riktigt klar i huvudet. Inte alls som han brukar vara.
Imon är det iallafal dressyr träning så vi får se hur den går! :)


BTW mopp kan inte tävla i nybro. Blackis är ju inte mätt och inte redo för att åka och tävla än :(





Som sagt filmer kommer i mon! :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej söta du! Hoppas du har haft en härlig alla hjärtans dag! Just nu har jag en tävling på min blogg där man kan vinna en personlig almanacka så var gärna med och delta här: http://missbuttercup.blogg.se/2012/february/tavling-vinn-en-personlig-almanacka.html#comment :)

2012-02-14 @ 21:33:16
URL: http://missbuttercup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0