Hoppträning

hej hej!
Skolan idag var kul. Eller lektionerna var sega men rasterna var roliga för mitt och emines klimat prat haha :)
Efter skolan var det hoppträning. Hoppade studs och kombinationer.
Och ett räcke som vi hoppad epå en volt.
Vi började med räcket. Blackis fick damp när han såg det. Han har hoppat det innan men i dag skulle han inte. Stannade två gånger på det och varje gång han hoppade det sen fick han damp och sprang skit snabbt på det -.-
Sen hoppade vi studs på 3 hinder och kombination på tre hinder.
Rätt kul faktiskt och Blackis var duktig på det Hoppade ca 1 m .
 Sen galopperade vi över några bommar och hoppade en oxer. Bommarna skulle stoppa upp så att det inte gick så snabbt in på hindret.
Hoppade ca 110 cm och det har inte Blackis gjort innan. Så när vi kom på det först hade han super fart.
Så han snubblade över det.
Sen ville han itne gå lugnt. Och när jag krävde att han skulle gå sakta ville han inte gå alls. Då stannade han några meter framför och vägrade flytta på sig.
Men när vi väl kom över hindret så gick det bra. Han tog i som f'n så jag bara flög upp i sadlen typ 50 flög jag upp från sadlen. Han hoppade sjukt mycket över hindret.

Helheten av träningen var kass. Han bråkade vägrade gå allt blev fail. Jag stör mig på min grupp för när det är ens tur så rider dem upp framför en hate it.
Blackis var stark, pigg när han ville. Ville absolut inte vänta på  mig
jag hade ont i huvudet efter som att jag inte druckit i dag -.-

Ännu en sak som suger med min dag är att min sims har kraschat. Hur det har gått till har jag ingen anning om. Hoppas det bara var själva den familjen som inte går att spela för jag villl inte instrallera om -.-

Hann inte skriva om gbg i går så det kommer i natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0