helt offff!

Heelu! seg på att blogga och har ju typ inte gjort dag grejen ;O
Kmr ett senare inlägg med dag saken!


Skolan i dag var kul förutom sista lektionen. Me och Matilda arga. Bara för att det finns sjukt många egoistiska människor som tror att dem utför under uhhh kötta.

Annars vare kul idrotten var mega kul. Älskar att spela frisbee (stavning?)
Så nöjd med matten också. Fick diagnosen för själva kapitlet hade nästan alla rätt ngt misstag jag gjort men k bry! Sjukt nöjd för jag har verkligen kämpat upp i skolan bara denna terminen.
(Y)

Lov nuuu! Så  underbart!

Imon blir det stan med familjen ithink? Får se om jag hittar ngt:)
På kvällen ska vi på kalas hos min kusin.
Sen blir det stallet också såklart:)

Åh ska jag färga håret brunt igen? :S




Min söta dumma hund fyller år idag :)
8 År faktiskt!
Han börjar bli riktigt stor nu :')
Haha




Någon som har musik tips?
Har inget att lyssna på och har värsta tråkigt :)
sÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ JAG MÅSTE HA MUSIK TIPS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0