hEj GrIsAr

Dog lite när ja
doglite när jag  tittade ut i dag och såg att all snö typ var borta :O
Snacka om att jag blev glad.

Var ju i stallet och red lite. Såå skönt att inte behöva vara rädd för att halka när jag rider. Dock var det väldigt blött så det var lite jobbigt. Red ganska flumigt i dag. Orkade bara inte hålla på att arbeta. Kunde galoppera i dag också. Jätte kul fast han vägrar typ galoppera på ridbanan men i ridhuset på ridskolan kan han galoppera hur mycket som helst -.- Ska rida med sporrar nästa gång.
Men han gick rätt fint även om jag red som en kratta.

Sen i stallet skulle jag ta av han alla benskydd och naturligt vis ska han hålla på med dörren med mulen och JA självklart blir han rädd för sig själv poch kastar sig i väg och sparkar mig på handen. Gjorde sjukt ont och nu är den typ helt blå och svullen. Tror
att han kommit åt ett sånt där blod kärl?(stavning) för då brukar det ju bli blått å svullet.

Imon blir det familje dag med bio och resturang
och lördag är det göteborggggg! Längtar typ ;)

Vill åka till stöten igen. Var helt underbar vecka där ...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0