hehe!:)

Idag:
Satte igång disk maskinen.När min brossa kom sa jag
-diskmaskinen vill aldrig starta  -.-
han-Men du måste ju trycka på play(som också är paus)
-ja ja men jag gjorde ju det 2 gånger!

haha smart jag är som pausade och inte fattade det!
Skolan var seg i dag.Hade ont i huvudet efter :(

När jag kom hem gjorde jag nudlar (A)
och sen rice crips (stavning)
Mummmmmss!

Nu tittar jag på efterlyst.
Hemskt vad människor är med om.Ändå tänker man hela tiden att det aldrig kan häna en själv.
Antagligen tänkte de personerna det också.
Usch!


Inget stall i dag Blackis var värd en vila!:)

Nu blir det kolla klart på efterlyst och sen spela sims och sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0