:)

Hej Hej.
Är världens tröttaste nu. Ont i nacken för jag sov så konstigt i bussen ;P
Iaf var det en jättte rolig dag. Hade mega skojförutom det att vi satt högst upp i arena saken alltså var det typ 100000 trappsteg trodde man skulle dö innan man kom upp-.-
Berättar mer i kväll och bilder kommer då också.
Köpte inte så jätte mycket. Hittade en massa saker jag ville ha men allt var ju så dyrt
Behöver en blå tröja och de ändå jag hittade kostade mellan 500-1500 och på många var det luva vilket jag inte ha när jag rider.
Men jag hittade iaf lite:
Stigbyglar
Gummi tyglar
Strumpor
Ridbyxor
Jag är nöjd. Har ju dessutom kvar 900.
Mamma ska kolla uppmed tandläkare och hur mycket det kostar. Får nog lägga lite pengar på det(inte till mig då utan till Blackis)..
Sen ska jag spara till en kamera.
Min suger....
Hej då fisar nu ska jag kolla på melodifestivalen
Förresten igårnär man stod i långa köer då luktade det fis
Kolla en tjur.!!!
En tjur?
Eeeeeeeeeeeeeeeeeennn tjuuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0