Du ser på mig,jag ser dig ler. Försöker dölja tåren som har trillat ner.

Heeeej. Min dag har både vart dålig och bra. Har inte mått bra på 2 veckor. Inte velat drick och knappt ätit något. och i dag hade jag huvud värk och mådde ltie illa. Men jag är duktig flicka som kan dölja allt :s
Får se om jag kommer till skolani mon men det gör jag nog.
Mamma har longerat Blackis i dag. Bra för jag ville inte rida :O
Ville träffa blackis men jag orkade inte rida.
Har kollat på vampire diaries och big brother när jag kom hem.
Nu lyssnar jag på musik och ska plocka fram mina läxor :)
Min musik lista:
rain over me -pitbull ft marc anthony
best love song-t-pain ft chris brown
lighters-bad meets evil, bruno mars
mystery- dead by april
förlåt mig- mattias Andreasson 
soldiers- ulrik munther
shout it out-david lindgren
why am i crying-molly sanden
euphoria-loreen
drops of jupiter - train
drive by-train
stronger- kelly clarkson

:))))
Shaooo biatches
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0