Dagar

Bara för att ha ngt att skriva om och att det alltid ska komma ut ett inlägg så gör jag en sån där dag sak!

Tillmestadels kommer jag skriva om stallet och hästarna men annat också såklart.

Dag 1- 10 fakta/sanningar om mig.
dag 2-mina mål och drömmar inom ridsporten och irl
dag 3-Mina år på häst ryggen
dag 4-djur vi har haft
dag 5-provridningar och när vi köpte Blackis
dag 6-varför jag håller på med hästar
dag 7-Favorit kläder(vanliga och ridkläder) och favoritstilar
dag 8-5 saker jag gillar med mig själv 5 saker jag inte gillar mig själv med
dag 9-hur mitt liv kommer se ut när jag blir stor.....
dag 10-hästar i stallet där Blackis bor
dag 11-5 favorit saker 5 saker jag itne gillar
dag 12- 10 saker jag itne skulle kunna leva utan
dag 13- avramlingar on the horse back

Börjar nu dåååe!


1.Jag skiter i vad folk säger(oftast) Om någon skulle säga vad ful tröja tex skulle jag nog inte använda den lika ofta.Och tyvär skulle många gjort som jag i det fallet.Något jag inte skulle göra är att ändra mig i utseendet. Men smink eller liknande. Jag ser ut som jag gör varför dölja brister med smink när man kan vara sig själv? i don't get it.... :S

2.Om folk typ börjar prata med med mig kan jag vara helt osocial. Kan nicka ,säga mhh eller liknande. Men om jag börjar prata med personen kan man ibland knappt få stop på mig. Skulle nog kunna prata i evigheter :D

3.Hade 10000 gosedjur när jag var liten. Har fortfarande kvar dem allihop. De flesta är faktiskt döpta.Och jag skulle aldriga slänga dem!!!

4.Jag älskar hästar.Dem är mitt liv. Alla fula ord man fått höra om hästar skiter jag i. horses power forever!

5.Jag älskar djur.Hundar,katter kaninen,åsnor ,zebror,hästar grisar. Nästan alla djur!

6.Jag hatar falska vänner. Tyvär finns det gott om dem och ett ännu större tyvär är att många av dem dras till mig.hur f'n kan det komma sig?

7.Jag har väldigt lätt för att störa mig på folk.Om de äter med öppen mun och låter, pratar konstigt, ser ut på speciellt sätt m.m inget jag kan rå för tyvär :(

8.Jag HATAR lök . Klarar verkligen inte av det. dem stinker,man börjar gråta av dem och när man äter dem krassar det i tänderna bläääääää!

9.Jag tror på spöken/andar. Jag VET att det finns och det ska jag bevisa föra ALLA ......ngn vacker dag hehe ;)

10.Säger någon något dumt till mig eller mina vänner kommer dem få ångra det. Visst jag går inte fram och slår dem och skriker saker till dem. Men ingen får komma undan.På något sätt får dem ångra det dem gjort.



Jagvet världens sämsta bilder men ändå.Har förändrats rätt mycket de senaste åren. Är jätte många som säger att jag föändrats mycket inte bara att jag blivit längre och så utan mitt ansikte också.
Want to be a liten girl again! :(

;)


Och ja på bilderna går jag på droger so what?
 :D
hihi seg humor.......


MYCKET TEXT NU MEN ÄNDÅ.MINA ÖGON HAR OCKSÅ FÖRÄNDRATS ;o DEM ÄR MYCKET MÖRKARE NU ;o HEEHE

Kommentarer
Postat av: Lisa (;

Vill du ha lök Jennifer? ;))))<3

2012-02-10 @ 19:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0