dag 6

Dag 1- 12 fakta/sanningar om mig.
dag 2-mina mål och drömmar inom ridsporten och irl
dag 3-Mina år på häst ryggen
dag 4-djur vi har haft
dag 5-provridningar och när vi köpte Blackis
dag 6-varför jag håller på med hästar
dag 7-Favorit kläder(vanliga och ridkläder) och favoritstilar
dag 8-5 saker jag gillar med mig själv 5 saker jag inte gillar mig själv med
dag 9-hur mitt liv kommer se ut när jag blir stor.....
dag 10-hästar i stallet där Blackis bor
dag 11-5 favorit saker 5 saker jag itne gillar
dag 12- 10 saker jag itne skulle kunna leva utan
dag 13- avramlingar on the horse back

varför jag håller på med hästar!:
Min mamma har haft hästar sen jag föddes.Har ju vart i stallet sen jag föddes. Stallet är mitt hem så det har alltid vart en självklarhet för mig att vara med hästar.
Jag älskar hästar för spänningen att man aldrig vet vad som händer.
Sen stunderna i stallet när hästen gör knäppa saker.Och när dem litar på en och ställer sig mig huvudet på axeln och gosar in mulen i håret. Man känner att man betyder något.
Sen får man ju också många vänner i stallet.
Mer än hälften av alla mina vänner har jag´lärt känna i stallet:)
Horese power forever bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0