Dag 2

Dag 1- 10 fakta/sanningar om mig.
dag 2-mina mål och drömmar inom ridsporten och irl
dag 3-Mina år på häst ryggen
dag 4-djur vi har haft
dag 5-provridningar och när vi köpte Blackis
dag 6-varför jag håller på med hästar
dag 7-Favorit kläder(vanliga och ridkläder) och favoritstilar
dag 8-5 saker jag gillar med mig själv 5 saker jag inte gillar mig själv med
dag 9-hur mitt liv kommer se ut när jag blir stor.....
dag 10-hästar i stallet där Blackis bor
dag 11-5 favorit saker 5 saker jag itne gillar
dag 12- 10 saker jag itne skulle kunna leva utan
dag 13- avramlingar on the horse back


DAG 2

Mian mål.

Ridsporten: Jag har så många mål inom stallet. Att bli bättre på allt lixom. Få mer kunskaper så jag kan utveckla mig och min ponny på rätt sätt. Börja tävla lite mer än LC:1 i dressyr och så småningom hoppa msv(medelsvår) och även i dressyren rida msv. Sedan ta över en häst(stor häst inte ponny ) som jag sedan kan hoppa os med.
Stora drömar som folk antagligen tycker låter helt vrickat. Bara ett barns drömmar. Men inget är omöjligt, right?

Ska lyckas och med Blackis vid min sida har jag stora chanser att faktiskt göra det.




Mitt "vanliga" liv:
Vet inte mina drömmar/mål faktiskt. Har så mycket jag vill göra.
Mitt största intresse är hästar så självklart kommer målet att vara att få jobba med dem. Sen jag var liten har jag sagt att jag ska bli vetrniär.Ha en egen klinik ,bli bäst i världen,tjäna fett mycket stålar men framför allt göra det jag älskar. Att få hjälpa hästar som lider.

Men det finns så mycket mer jag vill bli. Min plan är att kunna ha frisör och fotografering som hobby vid sidan om hästarna. Något jag verkligen hoppas jag kan göra.
Jag vill också bli polis. Allt verkar så spännande med det yrket. Jaga äckliga mördare och dumma människor och sätta dem bakom galler.
Men också att bli designer.Har typ hela mitt liv älskat att inreda och hålla på med stil. Älskar att fantisera hur mitt hus ska se ut när jag blir stor. Och planer på hur jag vill ha mitt rum.

Ett annat intresse jag har är att sjunga. Skulle vara kul att få hålla på med det. Fast jag är inte så bra direkt;)
Men nu förtiden behöver man ju inte kunna sjunga bra för att spela in en skiva. Finns ju massa ljud maskiner som omvandlar ens röst till en super grym rockstjärna?

Stora planer! :D

Mycket text men alla som läser är grymma! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0