the summer is over

Jaha då var detta sommarlovet slut. Mitt sommarlov har vart både bra och dåligt. Roliga saker har hänt. Bra saker har hänt. Mitt liv har rasat och sakta håller det på att byggas upp igen. Som sagt mycket har hänt. Imon börjar skolan. Vet inte vad jag känner egentligen. Mitt år i 8:an var hemskt. Jag mådde dåligt näst intill varje dag. Jag skötte inte mina läxor och prov så bra som jag faktiskt VET att jag kan. Fy.. Min ork fanns inte där. Klassen pratade stup i kvarten, mitt huvud bultade i takt med allas babbel. Det fanns och FINNS personer som förstört för mig i 8:an (nej jag är inte mobbad utan det är mer privata saker typ som, jag hatar dej lilla du. Har den känslan inför väldigt många just nu) personer som öppet försökt att trycka ner mig. Fan i att ingen ska trycka ner mig den här terminen. Den här terminen ska jag kämpa. Sluta klaga på vad jag kunde ha gjort eller vad jag kunde ha fått på det där provet. Jag ska lyckas. Jag ska klara all läxor och kämpa med att få min ponny frisk. På något sett ska jag få det att gå ihop. Läxor, häst,träningar, kompisar,familj ..ja allt!

Hoppas det blir lugnare i skolan också. vi ska få en helt ny lärare som klassförståndare (som även är svenska och engelska lärare för oss) och ännu en ny klassförståndare som vi dock har haft på idrotten. Hoppas att lite kommer ändras. Bäst av allt är nog att vi ska få elev datorer! mohaha! :)  

Bye sommar lov! Kommer sakna deej!

Well......summer!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0