Städat transport!

Städat transporten idag.
Låter som att jag städat hela långa dagen men kl är bara 1 så eh ah! ;)
 
Fattar inte att jag hade så mycket saker. Alla saker som var i transporten kommer från sadelkammaren i dädesjö och där hade jag ändå slängt saker två gånger innan vi hämtade allt.
Helt sjukt att ha så mycket prylar.
Köper på mig små saker som jag ändå inte använder och vips så kostar allt jätte mycket. Hade ju lika med kunnat sköpa massa fina schabrak och träns.
Dumma mig.
 
Iaf städat i några timmar och nus ka jag packa husvagnen. Åker iväg imorgon tills på fredag, vilket jag inte vill :(
Tror vi ska till öland så jag ska försöka tvinga mamma att åka in till kalmar till häst affärena! :)
hehe
 
Hoppning på tv snart (y)
Ikväll blir det dressyr träning taggar! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0