rosa style

Något jag alltid hade på mina förra ponnys som vart ston är rosa utrustning. Rosa regntäcke,rosa ländtäcke,rosa beskydd,rosa schabrak,rosa sadelöverdrag, rosa handskar ,rosa fleece täcke,rosa träns/grimmludd och allt jag nu hade! ;) 
Har kvar länd täcket och shabraken och överdraget till sadlen. Mitt älskade rosa fleece täcke gav jag bort till min kompis som verkar gilla det lika mycket som jag!
 
Till äment: Tycker rosa är galet snyggt och ännu snyggare på skäckar. Även om jag har en valack så kan jag ju ha rosa? Många tycker inte att valackar ska ha rosa så jag antar att jag få vara lite onormal.
Rosa is tha shit!
 
 
Galet snyggt på min galet snygga ponny!
Eller vad säger ni? Skulle mitt lilla monster passa i prinsess färgen rosa? :)
 
All utrustning på bilderna är från hv polo! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0