övertagad?

Sent inlägg men kom hem sent från stallet.
Blackis fick gå ut och gå idag. Mamma tog honom då han är för stark för mig. Han var helt överlycklig. Hans ben spretade åt alla möjliga håll. Han viste inte vart han skulle ta vägen. Trava ville han göra hela tiden samtidigt som han ville äta gräs. Stackars lilla ponnyn. Jag hade nog fått ännu mer damp om jag vart inlåst i en box i 2 veckor. Nej fyy!
Imon blir det att åka och hjälpa till på klubbens regionala ponny hopptävling. Kameran ska självklart med så räkna med massa bilder! :)
Sen ska jag till varorp och fixa med Blackis. Sedan ska jag även rida en ponny istallet då ägarna inte hinner just imon. Roligt roligt. Även där kommer kameran vara med så jag hoppas på någon bild där ifrån! :)
 
Tog lite bilder på honom idag. Här är några av dem!
 
nyfiken kille
haha sööte hela munnen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0