Malte balte

Hej hej, vaknade upp med ett smile på läpparna idag. Jag var glad och kände att allt var super.självförtroendet var absolut på topp. Skolan var bra. Eller de sista timmarna var det iaf. :D har dock ingen kommentar på det som kan visas här på bloggen. Efter skolan åkte jag till vartorp. Red underbara Malte som jag trodde jag skulle rida på söndag men nu ska jag rida han hela helgen. Iaf en jätte gosig ponny. Stod och gosade i gågen och han skulle hela tiden stå nära med och gosa. Söt. Red ut med Jennie och chanel. Skrittade på vägen och när vi kom till en skritt väg började vi trava. Gick sådär bra. Han blev så himla pigg och lägger av världens största bocksprång. Flera stycken på rad. Helt sjukt att jag satt kvar. Var så sjukt rädd efter det. Jag blir ALDRIG rädd,men då var ert undantag. Travade ändå eftersom att jag så envis. Höll uppe huvudet så han inte kunde bocka igen och det gick jätte bra då. Underbar ponny med grymt steg. Kan skriva lite om honom imorgon. Dock vet jag inte jätte mycket om han direkt:P ska kolla klart på fångarna på fortet nu och sen sova. Blir att stiga upp vid halv 7 -7 imon för att ha stalltjänst +rida Malte. Sen vidare mot ridskolan och bygga bana till tävlingen på söndag. Sedan mot braås dagen där jag ska vara med och ta hand om ponnyridningen. Så kom och hälsa på mig och rid lite. Tror det kostar 20 ---VÄRT DET,LOVAR (A)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3294702/images/2012/pic_50410a74ddf2b356df000971.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0