Kalas

Hade kalas för mig igår. Fyller år på Torsdag (15, byxmyndig jippiii! ;) )
Mormor,min moster sandra och hennes sambo Kalle var här. Mormor har en bit till lilla Braås + att hon jobbar på både torsdag och fredag antar jag så det var bättre för henne att komma idag. Sandra och Kalle bor långt här ifrån och var hemma denna helgen så det var perfa!
 
Fick en mega fin tröja av mormor. En mountain horse tröja. Har kollat på den ett tag. Älskar färgen men har vart för snål för att köpa den (a)
Sen fick jag 500 av henne också och sen lite godis! (A)
Av sandra och Kalle fick jag 200 och godis! ;)
Sen fick jag 500 av min gamla farmor (fick dem för någon vecka sedan)
Så nu har jag nästan råd med ett nytt objectiv (hade ltie pengar från innan) Superto!
Sen ska jag fixa pengar till mitt whitaker täcke till Blackster!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0