Jobbigaste dagen

Jobbigaste dagen i mitt liv . Tårar som faller och ja allt är bara jobbigt. Hänt en sak med Blackis som jag varken vill eller orkar ta upp här. Allt känns just nu så sjukt jobbigt. Obeskrivligt. Som att allt jobb bara var i onödan. Blackis står just nu på klinik i helsingborg och kommer stå där i en vecka. Han kommer alltså stå 3timmar bort från helt själv utan någon som gosar med honom.han är en ensam liten bebis. :'( Kommer nog inte orka blogga får se vad som händer. Ett tidsinställt kommer imon iaf. Ett helt onödigt:/ Har iaf lärt att uppskatta det jag har. Och inte tänka på vad jag VILL ha. Vad som hänt med min bebis hest får ni lista ut själva alt vänta tills kag har lust att berätta.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

:-( livet är inte alltid kul, finns <33

2012-08-08 @ 14:57:28
URL: http://ponnietjejer.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0