Födelsedag.

Ja vad ska man säga om min födelsedag?
Bra ?dålig? både och. Vaknade vid halv 6 påmorgonen av en mygga som hade bitit upp hela min arm. Men helt plötsligt kunde jag inte se.
Gick och kollade mig i hela speglen och hela ögat var svullet. Man såg knappt de ena ögat. Var varmt och gjorde så sjukt ont.
 
Så det blev ingen skola. Somnade i soffan och låg sedan kvar där. Tittade på pll och lite sånt.
Vart hos Blackis också. Mamma tog bort hans stygn. Han skötte sig perfekt. Tog ut honom lite för att han om han haltade vilket han inte gjorde. Han var sååå nöjd av att gå ut och sedan fick han äta lite gräs. Herregud vad glad han var.
 
Imon ska vi ut och gå. Kanske ska han få stå i sjukhagen en stund. Får se hur vädret är.
 
Nu har jag kalas. Har fått ett nytt objektiv av världens bästa mamma och pappa + pengar. Av farmor och farfar fick jag pengar, magnus och annika fick jag en mega cool klocka pengar ochen carolina gynning perfym lukar jätte gott.
Bilder kommer sen.
Nu har jag lite mer än 2000 har näst intill bestämt mig att köpa ett glengordon kit.
Eller john whitaker.
Vi får se häst prylar ska jag ha iaf.
 
Mitt öga är nästintill vanligt igen, Lite blått bara och sen gör det fortfarande mega ont när jag blundar och så! men aja.
Här är lite bilder jag tog med nya objectivet på Rambo. Bilder på vad jag troligt vis ska köpa kommer i morgon.!
 

Kommentarer
Postat av: zuzanna

Sv : ( sorry för segt svar )
Hej !
Tråkigt att du inte kunde tävla just då :/
När jag hade min medryttarponny så skulle vi oxå tävla , men hon vart halt typ två dagar innan så jag vet hur det känns ! Men din ponny verkar må bättre nu iaf ? (: Det är jo bra !
Kramizar Zuzanna (:

2012-08-23 @ 21:15:33
URL: http://mashmelllow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0