dressyr träning

Var på dressyr träning igår. Hade ridskole hästen Mirco som jag hoppade förra veckan.
Gillar honom men ridläraren spännde på honom några tåglar(sitter som ett martingal med har remmar som går in i bettet och sedan spänns i knäppen på tyglarna)
Vi fick aldrig chansen att mjuka upp oss och sedan gå på tyglen utan han var tvungen att göra det pang bom.
Nej jag vart inte alls nöjd och tyckte att lektionen var almänt tråkigt och segt.
 
Kanske ska få åka dit med en annan häst. Dock nämner jag inget om det nu när det inte är säkert.
 
Är otroligt trött. Skolan är sjukt jobbig. Världens jobbigaste schema. Plus att vi måste ha bestämda platser. Vi går i 9:an och måste ha bestämda platser. Losers.
Hatar min plats får allt sitta där. Vill sitta vid fönstret juee! åååååååååh flummtalk.
Heej då! (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0