dagens ridpass m.m

Vart på tävlingarna idag.Spännande att se olika ponnyryttares olika stilar.
Jätte fina ponnysar men jag vet ju att den finaste står i boxen i vartorp.
Åkte till varorp där jag red Tila en d-ponny. Insåg där att jag hade köpt en likadan ryktlåda som Tilias ägare har -.-
Samma färg och allt,dessutom har vi likadana stig byglar (hon röda jag blåa),lika dana sadlar,lika dana ridstövlar,ridskor, och nästan lika dant schabrak.
Åhhhh -.-
Red iaf ut Tilia med Jenny och Chanel (hästen jag red på för 1 vecka sedan, den stora bruna)Skrittade,travade och galopperade. Mysigt.
Jätte snäll häst men den kan säkert ha temeramen när den vill! ;)
 
Mamma var ute och gick med Blackis och Matilda borstade honom.
 
Nu sitter jag och funderar på vad jag ska beställa. Har ju faktiskt 2500 hemma och dem måste bort haha! ;)
Detta ska inhandlas.
Schabrak Zagal Lyx marin från Glengordon
Pris:375 (rea wihoo)
Flughuva Zagal från Glengordon 2012
pris: 199 kr
pris:649 kr
 
Funderar på att beställa det här schabraket med :
Dressyr schabrak Master pad med logga
men vi får se! ;)
Vad tycker ni? Eller vet ni någon annan utrustning som är fin?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0