viktigt! (a)

Viktigt! : Den jä*len som tagit mitt sånt dära lakan till kudden är så kööörd!
Det är rosa med typ törnrosa och askungen på å någon mer. Den borde lagat i MITT rum i MIN gaderob.
Vet du vem som är skyldig eller är det du som tagit de? Ta kontakt med mig för de är mitt favorit lakan! :D


Shiiiiet vilket väder det var idag?!
Vid 4:a åkte jag å mamma till stallet för att rida. Skulle ta på mig mina chaps så kollade inte på vägen men helt plötsligt lyste allt upp och bilen började typ åka åt alla olika håll. Mamma var helt skakis pga blixten. Åkte en bit till och himlen bara öppnade sig. Man såg ingenting och när vi kom in i dädesjö började de hagla och regna samtidigt.
Väl inne i stallet kom det en blixt som lyste upp stallet och sen kom åskand direkt , har nästan aldrig hört så hög åska.
Blackis stod längst bort av hagarna! (= trevligt )
Men han var väldigt lugn konstigt nog! ;O
Efter bara 20 ?min bliv det fint igen. Regnade lite och så hörde man åskan långt bort.
Red sen och det gick sådär blackis var hård i munnen och ville springa även om han inte var så jätte het.
Jag blev arg och slutsatsen blev att det blev kaos!

Imon blir det hoppning (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0