matcha? Nejdå det behövs väl inte ;P

Kanske finns det dagar då du inte orkar att matcha? Jag har de dagarna väldigt ofta och eftersom att det inte är en värst stor publik (min publik kan ibland vara en katt ,min mamma och några får) så kan man ha vad som helst. Här är några av mina omatchningar! :D


Blå väst , gråttschabrak och oranga benlindor. Mina strumbor som syndes tydligt under det ridpasset var gröna bruna och rosa!

Röd tröja, ljusblått schabrak och grå gröna lindor.

Röd jacka, rosa ridbyxor och ett blått schabrak.

Blå brösta,oranga benlindor,lila schabrak, blå stigbyglar. Detta med min röda jacka! :)
Super! (Y)


Btw sitter nog i en bil eller på färjan till Polen nu! :)))

Kommentarer
Postat av: dite

hoppas att du har en toppen dag sötis :D

2012-04-28 @ 01:01:03
URL: http://afroditeedreflo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0