lite smått seg.

Är lite smått seg. Låg i soffan och tittade på harry potter och några avsnigg av kontoret innan. Se nä rjag kolla på klockan var den 3 och jag hade itne ens ätit fruktost.
Red lite på Blackis i dag efter 1 veckas vila.
Han var lite trött men han äter ju inte kraftfoder så energin och sånt är inte på topp.
Han gick sjukt fint nästan hela tiden. Gick att arbeta honom väldigt bra trots att han stått ett tag.
Så nu taggar vi för lite träning med en klubbtäling i dressyr nästa vecka sen ska vi försöka vara med på lite mer "riktiga" tävlingar!:D


Just nu städar jag mitt rum. Har ränsat ur hela tv bänken-(den är mega stor och har massa fack och lådor och sånt!;) )
Och nu håller jag på med skriv bordet. Hoppas pappa kan börja skruva bort tv.bänken och skrivbordet denna veckan!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0