konstiga saker ni kanske inte visste om mig.

*Jag tror på spöken. Eller andar kanske man ska säga. Vet att det finns och ibland känns det som att jag vart i närheten av andar för att skumma saker har hänt. Saker som inte har någon förklaring. men jag kanske bara inbillar mig?.... nej det gör jag inte!

*Jag kommer ihåg saker från när jag var liten men jag kommer inte ihåg saker för stunden. Tex sprang jag och letade efter min mobil. Visade sig att jag pratade i den :S

*Jag gör ofta saker som jag inte ska. Kan bara inte låta bli utan måste testa.

*Jag vågar inte sova med huvudet utanför täcket på natten. Sover helt under täcket förutom ett litet titthål för näsan. Anledning=i mitt förra rum kändes det som en skugga över mig blev liv rädd!

*Jag hatar potatis, fast jag älskar potatis förklaring = finns ingen logisk förklaring för det!

*Jag har jätte skumma drömmar  ex en gång drömde jag att mamma hade köpt massa gurkor och var jätte stolt över det. En annan natt drömde jag att jag störde en klass(en skolklass) och höl på att öppna dörren till deras klass rum så började mamma skrika på mig.
När jag var liten drömde jag om en häst som var en jätte och gick på 2 ben en mardröm som jag drömde om typ i 2 år ;O

*Jag är livrädd för att svälja myggor och sånt. asså på sommaren är det massa knott och myggor och då råkar man ju svälja dem=äckligt!


Kommentarer
Postat av: My

följer dig med nu! :D

2012-04-02 @ 18:50:03
URL: http://mycorneliasofiakrave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0