Apor?

Hej stavas apor med ett p eller två p?
Jag kan inte komma på om det är apor/appor?
Tycker det borde heta något annat för jag missade tex a:et och satt dit ett r så helt plötsligt blev det porr?
Som när man är inne på bloggportalen då blir det i fliken där uppe bloggpor......
Lite flummigt men mina tankar är inte på topp.



Var på påsk kycklingen innan. Skulle vara duktig och cykla när jag väl satt mig på cyklen inser jag att det typ är halvt punka och och styret var helt snett+ motvind.
Hade ju då gått jätte mycket hela dagen och dagen innan och inte sovit något.
Trodde jag skulle dö....



Var hos Blackis också och han verkar må jätte bra nu.
Han är tjurig igen vilket betyder att han är frisk(han är alltid tjurig i boxen öronen är rakt bakåt fast han gör aldrig något dumt han ser bara lite konstig ut;P)
Så imon ska jag rida honom lite. Väntar emd att hoppa men gör nog det nästa vecka och se om han hoppar som vanligt eller som isöndags annars får han vila med hoppningen för ett tag!



Oj va mycke text shaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0