stalltjänst!

Ännu en tidig morgon. Får aldrig sovmorgon!:(
Åkte till stallet och släppte ut alla hästar och mockade hos Blackis. Så himla söt är han. Och über glad. När man leder han till hagen skuttar han och är jätte lycklig haha! :)
Längtar tills vi kan sätta igång han på riktigt :)
 
Åkte hem och sov lite i soffan. Nu har jag nyss tränat lite och även duschat.
Så himla skönt att träna har jag märkt. Min kropp behöver röra på sig vilket jag egentligen är lite dålig på haha! Men ni ska bara se vilka muskler jag kommer få  ..! :D
 
Ska snart vidare till min mormor och morfar. Ska fira mormor och pappa!
Fettans.
Här kommer lite gamla bilder på Blackis som jag inte vet om jag visat innan?
Bildkvaliten suger. Dem är tagna med min gamla digital kamera! Hihi tur att motiven är så fina!:) Älskade lilla Blackis! <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej!
Superfin blogg verkligen :)
jag har frågestund på min blogg, alla som ställer frågor får en fet länkning, skulle vara jättesnällt om du skulle vilja ställa några frågor!
Kram

2012-09-30 @ 00:13:56
URL: http://eighthooves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0