stallet

Hej hej, vet ni? Idag har jag haft en megans bra dag i skolan. Jag vet inte varför men kul har jag haft.
Jag menar inte bara rasterna utan på lektionerna, konstigt nog!
Första dagen i 9:an jag känt mig motiverad av skolan.
 
Nu har jag nyss ätit och duschat och ska sätta mig med matten. Har matte prov i mon och jag måste verkligen klara det. 
 
Iaf var i stallet innan. Tog in Blackis och borstade honom lite. Ryckte lite av hans man.(igen)
Vet inte vad jag ska ta mig till då han har världens tjockaste man som lägger sig på båda sidorna. Rycker man manen blir det kort och ful. Dessutom blir det som en bulle under hela manen.
Åh vilka stora problem!
 
Någon som vet vad jag ska ta mig till med hans man?! åhhh
Blackis och hans kompis harry( den vita hästen alltså inte staketet, Nej min ponny är inte forever alone!) <--Flumm talk a la Jennifer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0