läxor


känns som att mitt liv kretsar runt läxor. Jag skojar verkligen inte. Vi har läxor varje dag typ eller prov samtidigt måste man vara aktiv på lektionerna 24/7, hinna med sin fritid, vänner och familj. Tiden finns inte och det känner min kropp nu. Har pluggat två dagar i sträck till kl 12. shiiit.
Har nu pluggat engelska i 2 timmar och kan fortfarande inga ord alls.
Har dessutom biologi jag måste fixa.....
kill me...
 
Har inte hunnit fixa designen men imorgon hinner jag så jag hoppas jag har orken.
Fuck skola -.-
 
Var i stallet innan...saknar ridningen mer och mer för varje dag men snart kommer dagen då jag får rida igen....
Var ute i hagen hos Blackis. Stog och mös och lyssnade på när han åt  sitt hö. Mysigt ljud.
Vet ni ?
Blackis har fått sin vinter päls nu. Hans päls är inte som alla andras utan den är tjock och helt glansig. Tänk er att se en björn ..så känns hans man. Typ som bebis päls. Helt underbar är den. ÅÅÅÅh så mmysigt. Synd att den ska rakas bort så småning om! :(
 
Imorgon vid 12 kommer ett inlägg om hur jag ska sätta igång Blackis efter opperationen och vilan! Läääääs! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0