köpa!

Herregud vad ofta jag skriver att jag ska köpa saker!
Sen köper jag ändå inte det mesta.
Har suttit och tänkt på vad Blackis behöver mest. Egentligen är det inget som är särskilt brottom men som jag gärna skulle vilja ha inom den närmsta framtiden. Ett träns är ett stort ++++ på listan!
Funderar på 2 olika träns som verkar väldigt bra och som jag gärna skulle vilja testa på Blackis!
 
Träns med mönstersöm från Dyón - Working Collection
Ett dyon träns! Kan inte så mycket om det här tränset mer än att många pigga hästar verka trivas med det. Det klämmer inte bakom öronen efter som att nack stycket är lite längre bak. (Egentligen vill jag ha ett annat dyon träns , "det riktiga" tränset. Dock är det lite dyrare tyvär!)
detta kostar 1100 kr!
Dubbel nosgrimma utan nackrem - Dyon EC
Ännu ett dyon tränst. Som ni ser är detta en blandning mellan remont och "vanligt" träns.Känner på mig att Blackis skulle gilla det här tränset. tyvär vet jag inte mycket om det!
kostar ca 1000 kr.
Har ni provat något av de här tränsen? Vilket tycker ni isånna fall är bäst och mest värt att köpa?!
 
Nya stövlar är ett måste! Mina stövlar från hööks börjar bli slitna och jag har dessutom tröttnat totalt på dem.
Funderar på Bojac stövlar, tretorn gtx och tretorn advence.
Ridstövlar från engelska Bocaj
 
Bojac stövlar. 2400
Ridstövel Advance Tretorn
Tretorn advence ca 3000
Tretorn falsterbo gtx. 5000 kr ( tr dock de går att hitta billigare)
 
Någon som har sådana här stövlar?vad tycker du om dem?
eller har ni några andra bra stövlar? :)
 
Lite sådär lagom dyrt men jag ska verkligen spara till det här.+ försöka ingå någon pakt med mina föräldrar så dom kan hjälpa mig med min dåliga ekonomi haha! :D
 
Transport ska även handlas in som tur väl är det lite billigare än ett träns och stövlar! :D

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Tränset du känner på dig att hästen skulle gilla är det få som har. Grym nosgrimma, ger hästen o utrymme att komma ifrån en hård hand eller visa missnöje. Rent skräp i min mening. Fult och jäkligt taskigt.

2012-09-22 @ 16:21:02
URL: http://illes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0