ingen rubrik....

Hej hej, sent inlägg? nej inte alls.
Är inte alls lika kul att blogga längre. Har fullt upp hela tiden med läxor, stallet och massa sådant är ju dessutom sjuk hela tiden..
Mitt liv är just u på botten seriöst ...
 
Vaknade tidigt för att åka till stallet byggde bana vilket var jobbigt och tråkigt haha! :D
Åkte vidare till vartoprp till min pingla. Skulle ut och gå med honom. Det var iaf tanken.
Dock var han varm i benet så jag och mamma beslutade att inte gå med honom.
Vet inte vad han har gjort. Om han slgit i något eller sprungit för mycket.  Hoppas det är normalt annars får vi åka till kliniken igen om några veckor.... åhhhh:(
 
Efter det har jag inte gjort någonting. Vart så himla trött.
 
Har inte heller hittat det jag behöver för min nya design. Ska se om jag hittar det imon. Därimot kommer mina läxor gå före att imon. Eller den tiden jag har.
Ska först till tävlingarna på ridskolan ,sedan till Vartorp där jag ska rida Chanel och sedan hem och plugga.
Tror aldrig jag laddat upp de här bildena? vet inte när dem är tagna men vi hade iaf inte haft Blackis så länge då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0