frisk?

Fasen vad jag hatar rubriker. Men iaf som det står är jag nästan frisk. Mitt försvarings system har börjat försvara sig och kriga ut terrorist bakterierna.
Var is tallet innan. Hade insläpp och sånt. Borstade och gosade lite med Blackis också. Och för första gången var han lugn i boxen. Stog och mös med honom och han var jätte lugn och duktig. Dock var han helt svettig. Dumma ponny och som inte kan vara lugn i hagen.
Idag kom hans nya kompis. Han kom på kvällen så det var ingen ide att släppa ihop dem. Istället har de boxarna jämte varandra och efter en stund stod de med mularna på varandra genom gallret. Varken Blackis eller Harry som hästen pep.
Imon ska dem släppas ihop. Efter som att hagarna inte är jätte bra ska dem släppas ihop på ridbanan så båda har chans att försvara sig och springa.
Tyvär kan jag inte vara med:((
Men det ska nog gå bra. Dock är jag lite nervös för att Blackis ska försöka vara först i rang då Harry själv är en hög rangad häst!
 
Nu har jga precis duschat och ska sätta mig med läxor. Prov på onsdag :(
Ska på kalas imon så hinner inte plugga då..
Dock hamnade jag på fb och sedan youtube.
kollllllaa vad gullig! :D
 
 
 
En av mina favoriter. Första låten jag hörde med honom faktiskt.
Always a beliber! :D
<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0