dagens ridpass!

Har ridit idag på Chanel. Det var tänkt att jag skulle rida i skogen men det blev på banan istället.
Skrittade väldigt länge och började sen arbeta henne iskritten därefter lite travoch sedan galopp. Sen red jag mest runt. Arbetade henne med skänklarna ochgjorde lite öppnor och slutor.
Gick fin fint dock tyckte jag hon var lite hård i munnen. Skumt skumt! :)
 
Min dag har annars vart smått seg. Kännt mig totalt efterbliven. Hjärnan ville helt enkelt inte vara med. Vaknade vid 5 och trodde att skolan började men halvsov till 7. vet ni varför?
Jo ,för att jag hade världens bästa och lyckligaste dröm. Självklart är det olagligt att ha så bra drömmar. När jag försökte somna om hade jag redn glömt bort den :(
 
Sitter nu och lyssnar på stiftelsen och JB<3333
Hahah fjortiss power! :)
 
Lägg din hand mot min kind och visa mig vägen.
Kommer du ihåg den? 
Det känns så skönt och komma hem.
För när du ser mig, blir du lycklig 
Om du känner dig ensam, öppna dig då.
Dela med dig av känslan, jag kan nog förstå.
Om ditt hjärta slår, kommer jag vara med dig vännen vart du än går.
Om ditt hjärta slår, kommer jag känna av din själ vart jag än går.
Vart jag än går, vart du än går.
du vilar här på mitt bröst.
För mig är du livet, men jag tar dig för givet.
Förlåt jag kan vara dum.
När disträheten tätnar.
Men jag hör dig. 
Om ditt hjärta slår, kommer jag vara med dig vännen vart du än går 
Om ditt hjärta slår, kommer jag känna av din själ vart jag än går 
Spela vår låt nu, ta mig med storm.
Kan vi inte dansa som förr, hela natten lång 
Bli nu ett med mig darling.
Jag vet att vi kan.
Men sen vill jag hålla din hand. 
Om ditt hjärta slår, kommer jag vara med dig vännen vart du än går 
Om ditt hjärta slår, kommer jag känna av din själ vart jag än går.
 
tröttnar aldrig på låten! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0