dagens ripass!

sista praon dagen idag. Herregud jag saknar stället!
Sjuk. Imåndags var jag så trött på det att jag aldrig mer ville dit haha. 
Jag är en sådan person som saknar ställen/personer/saker väldigt lätt. Så nu saknar jag alla som jobbar där, jag saknar känslan att vi ska åka dit varje morgon och jobba. Hahha. Jag är skumm jag!;)
 
Iaf hade jag rätt roligt idag. Hade lärt mig vad alltfanns därförvar det lättare och roligare. Var också fotomodell haha! Uppgift till er alla! Gå in på facebook och sök på ica supermarket cityhallen, växjö. Där finns de tre bilder med tjejer i gula tröjor. Efter som att jag är med på alla dem bilderna så tycker jag ni kan gilla dem bilderna! Snääälla?
 

Efter praon åkte jag till stallet. Red min lilla pärla. 
Han var helt underbar. Om man tänker sig att jag ridit honom i gång innan och det var i förgår. Annars har jag inte ridit honom på de ca 7 veckorna efter hans opperation. Han arbetade och gick fint på tyglen hela tiden till och med när jag inte bad honom om det.
 
Imon ska jag till ullared. Därför hinner vi inte åka till stallet. På kvällen ska vi dessutom till min farbror på kalas , kommer vara helt död.
 
Här är lite bilder på bästa ponnyn idag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0