Tack till alla er som lämnar mitt liv- ni får mig att inse att allt inte vara för evigt. tack till alla er som stannar i mitt liv- ni visar mig riktig vänskap!

tjooo,
sitter och chillar. Orkar inte göra någonting men ska ta tag i mitt liv och plugga engelska och tyska nu.
Inte vart i stallet idag för mamma tog det efter jobbet istället.
Han har ju hopppat 2 dagar i sträck så han behövde lite vila.

Mamma lyckades ta en bild från hoppningen i går men orkar inte ladda upp den hehe.
Ska plugga lite nu och sen försöka fixa en ny design men får se vad jag hinner med!:)

Någon mer än jag som stör sig på att alla ska vara så snygga och ha perfekta kroppar nu förtiden?
Det finns ingen perfekt. De vi tror är perfekta är folk i tidningar men oftast visar det sig att bilderna på dem ändå är photoshopade....
Perfektionismen är så fake nu för tiden...-.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0