segt

hm är lite seg med Bloggningen. Fick ju en iphone 4s i torsdags och jag är helt kär i den så jag sitter med den 24/7 så det blir aldrig av att jag slår på datorn.

Men iaf, har i dag fixat de flesta skita hästutrsutningen jag har. Tvättar ju nu lite schabrak och ska tvätta benlindor sen.
Tråkigaste som finns men det måste göras -.-

Ska ut till Blackis snart och rida han lite. Får se vad jag gör.
Även stövlar,träns, sadel och allt sånt ska tvättas och bli fint.

Tävling imon och jag taggar! :D
Ska bli kul min första lokala tävling där jag inte är på hemma plan. Har tävlat i lenhovda och åseda hoppning på ridskole hästar där när vi hade utbytes tävling men det var ju inget stor så det räknas inte.
Men ska sticka nu shaooo jaoo! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0